MOME DUBROVNIKU - (da se ne zaboravi na današnji dan)

06.12.2015.


Image and video hosting by TinyPic

Kameniti grade,
u povijesti znan,
proklete te noći
ostao si sam.

Utihnuo je tvoj
tisućljetni mir,
zanijemiješe zidine
i u njima puk,
svetog Vlaha pjesma
i zelenaca zvuk...

Orlando je plak'o,
Katedrala tiha,
Stradun prazan, ranjen
i gorući žal,
pjesmu tužna stiha
jecao je val.

Htio te je tuđin
svojatat' u svemu
rušeći tvoj ponos
i ljude u njemu.

Pa su mnogi dali
sinove za tebe,
za slobode poj,
da bi opet, Grade,
bio samo svoj.

Kameniti grade,
slava im i hvala
za vraćenu vjeru, pjesmu,
za ljepotu žala.

I sada te neki
mrze, truju, blate,
ali oni ništa
nisu dali za te!

Plemeniti Grade,
u povijesti znan
zavjet nek' se čuje:
'Nikad više sam!'

Ponosita puka,
plemenita roda
neka vječno živi
tvoja sloboda!

Zbirka pjesama "MOLITVA MORU", 2009., Znanje, digitalne-knjige.com

Image and video hosting by TinyPic

molitva moru

gost pjesnik na mom blogu:

ČESTITKA IZ DNA DUŠE

Hvala Vam, dragi Franka i Marko,
dok čudan vijenac na vas stavljam,
čvrsto vas grlim i ljubim žarko,
sa uzdasima vas ja pozdravljam.

Rasplak'o sam se, k'o malo dijete,
zadivili ste me, dragi moji ljudi,
što dragulji nesretne zemlje svete
uresiše vam lica i napuniše grudi.

Ganuli su me pjesma i vaše riječi
pa nisam uspio suzdržati suze,
jer nas oboje ogromno zlo gnječi,
isto nam stradanje radosti oduze.

Naša Hrvatska je neopisiva žrtva,
okrutno je muče, čak i dan-danas,
al' Bogu hvala, ipak još nije mrtva,
živjeli mi, neka je Gospod uz vas!

Pavao Jelović


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.